Tervolan pitäjäviiri

Kotiin, kesämökille tai lahjaksi

Pitäjäviiri voidaan valita sijaintipitäjän ja talon isännän tai emännän syntymäpitäjän mukaan. Viiri saa olla salossa ympäri vuorokauden. Hyvään liputustapaan kuuluu, että viiri lasketaan liputuspäiväksi.

Viirin pituus on 4 metriä, hinta 70 euroa ja sen tuotto käytetään kulttuurityöhön Tervolassa. Viiri on suomalainen avainlippu-tuote.

Viiriasioissa ota yhteyttä Tervolan Nuorisoseuran isännänviirivastaavaan Matti Palokankaaseen puh. 040 561 6109.

Raittiusseurasta Nuorisoseuraan

Eemeli Hakokänkään kirjoittama Raittiusseurasta Nuorisoseuraan - 120 vuotta itsekasvatustyötä Tervolassa julkaistiin pitäjäjuhlaviikonloppuna.

Tervolan kirkonkylän nuorisoseuralla on pitkä ja rikas historia. Tämä teos esittelee nuorisoseuran toimintaa tsaarin ajasta uudelle vuosituhannelle ja tallentaa samalla aimo annoksen paikallishistoriaa.

Kirjaa on saatavana Tervolan Nuorisoseuralta ja itse kirjailijalta, Eemeli Hakokönkäältä, 15:- euron hintaan. Kirjan ostamalla tuet myös kulttuurista lapsi-, nuoriso- ja sivistystyötä Tervolassa!

Kysy myös muita TNS-tuotteitamme: Kangasmerkkejä, pipoja ja T-paitoja!

viiri.jpgrn120vit.jpg